საგარანტიო პირობები
გლობალ ენერჯის ელექტრო გენერატორების საგარანტიო პირობები:
1. გარანტიის პირობები:
გარანტიის პირობები დამოკიდებულია ძრავის სპეციფიკურ ბრენდზე და ელექტრო გენერატორის კონფიგურაციაზე.
საგარანტიო პერიოდი იწყება გენერატორის შეძენის დღიდან.
გამოყენების რეჟიმი ასევე მოქმედებს გარანტიის პირობებზე.
2. საგარანტიო ვადები:
- ძირითადი კვების რეჟიმი: 1 წელი ან 1000 სამუშაო საათი, რომელიც დადგება პირველი.
- სარეზერვო მოხმარების რეჟიმი: 2 წელი ან 2000 საათი, რომელიც დადგება პირველი.
- ავარიული მოხმარების რეჟიმი: 3 წელი ან 3000 საათი, რომელიც დადგება პირველი.
3. საგარანტიო დახმარების პროცესი:
თუ პრობლემა წარმოიქმნება, მომხმარებელს უნდა დაუკავშირდეს გლობალ ენერჯის და შეატყობინოს პრობლემის შესახებ.
საგარანტიო დახმარების პროცესი მოიცავს შემდეგ ნაბიჯებს:
3.1. მონიტორინგი და ტესტირება: კომპანიის სპეციალისტები აკონტროლებენ და ამოწმებენ გენერატორს პრობლემის იდენტიფიცირებისთვის.
3.2. მიზეზის იდენტიფიცირება: ტესტირების შემდეგ დგინდება გაუმართაობის მიზეზი.
3.3. კლიენტის შეტყობინება: კლიენტი ეცნობება ტესტის შედეგებს და გამოვლენილ პრობლემას.
3.4. ტექნიკური დახმარება: გლობალ ენერჯი უზრუნველყოფს ტექნიკურ დახმარებას და აგვარებს პრობლემას 1-დან 10 სამუშაო დღეში.
3.5. სათადარიგო ნაწილების გამოცვლა: თუ საჭიროა სათადარიგო ნაწილების გამოცვლა, ამას შეიძლება დასჭირდეს 3-დან 60 სამუშაო დღემდე, რაც დამოკიდებულია სათადარიგო ნაწილების ხელმისაწვდომობაზე და სირთულეზე.
3.6. პრობლემის გამოსწორება: კომპონენტების შეცვლის ან შეკეთების შემდეგ, პრობლემა გამოსწორებულია.
4. საგარანტიო პერიოდის დასრულება:
კლიენტისა და კომპანიის მიერ პრობლემის სრულად აღმოფხვრის შემდეგ დგება საგარანტიო ვადის გასვლისა და გაწეული მომსახურების ცნობა.
გარანტიის პირობები გათვალისწინებულია გლობალ ენერჯი-ის პროდუქტების ხარისხისა და საიმედოობის უზრუნველსაყოფად და გარანტირებულია კლიენტების მხარდაჭერა და პრობლემების გადაჭრა მითითებულ ვადებში და პირობებში გაუმართაობის შემთხვევაში.